articole | comentarii
19Dec

5 comentarii pana acum

N-am mai scris demult despre noi, despre Maria. Nici nu stiu de ce. N-am mai avut dispozitia necesara poate. A fost o vara agitata, o toamna care a trecut pe repede inainte, insa acum in sfarsit m-am linistit (zic eu). Maria si-a petrecut majoritatea vacantei ducandu-se la plaja zilnic. A fost la plaja asa de des ca la un moment dat se plictisise si nu mai vroia sa mearga (asta in conditiile in care plaja este una din marile ei placeri). Aici se vede cat e de bronzata si cu multe vanatai pe picioare.

Bunica Foica i-a cumparat role de ziua ei si a fost in culmea fericirii. Prima zi in care le-a incaltat ne-a cam intins nervii la maxim, insa incantarea i-a mai diparut cand a vazut ca trebuie sa mai si depuna niste efort (nu doar sa astepte sa o ajutam noi). Poate ca vara viitoare reuseste sa-si tina echilibrul mai bine si nu-si mai face fundul franjuri.

Despre noi

Prin August am dus-o pe Maria zece zile la munte, iar in Septembrie am reusit sa mai ajungem inca cinci zile. Este tare fericita cand ajunge la munte, de parca a fost nascuta acolo, nu langa mare. Asta este leaganul facut de tati special pentru Maria. Tot anul ii duce dorul leganusului ei.

Nu putea sa lipseasca din peisaj capita cu fan. Am gasit una numa’ buna pentru Maria, ca doar suntem mari iubitori de capite.

A fost primul an cand Maria a dormit afara in leagan. I-a placut asa de mult ca a experimentat de mai multe ori treaba asta cu dormitul in aer liber.

Despre noi

Maria a crescut si s-a facut tare frumoasa (spuse mama cioara).

Aici se poate vedea ca este o adevarata domnisoara cu rochita cu bretele si ochelari de soare. O adevarata aparitie.

Brasovul este orasul nostru de suflet si o poza in Piata Sfatului nu putea sa lipseasca.

Despre noi

Masinile ciudate nu puteau sa lipseasca din peisaj.

Mi s-a parut atat de haioasa in pozele astea ca a trebuit sa le pun.

Vara asta am facut prima drumetie cu ea pe munte. Am urcat cativa kilometri pana intr-o vale superba. Drumul a durat cam o ora si a fost in panta usoara pe un drum in serpentine. Am facut si cateva opriri ca sa se odihneasca.

Despre noi

In sfarsit am ajuns! Sigur asta era in capsorul ei.

Valea aceasta este superba. In fundal se vad muntii Piatra Craiului.

Intr-una din zile ne-a vizitat si o omida, iar Maria a admirat-o indelung, caci i se par interesante omizile de cand ii tot citesc Omida mancacioasa (una din cartile ei preferate).

Despre noi

Dupa ce ne-am intors de la munte a inceput gradinita, care ne-a cam dat tot programul peste cap. In prima zi de gradi am fost anuntati ca programul Mariei va fi dupa-amiaza, adica masa si somnul ei de pranz aveau sa dispara. S-a obisnuit extrem de greu cu noile reguli. In primele zile venea asa de obosita ca se ducea singura si se culca cand ajungea acasa de la gradi. Partea proasta era ca se trezea pe la noua seara si nu mai puteam sa o culc din nou pana pe la 12 noaptea. Ce mai, i s-a schimbat radical programul si nu a fost deloc usor pentru un copil de patru ani sa renunte la somnul de pranz.

Pe de alta parte m-a deranjat foarte mult ca a trebuit sa aflu despre aceasta schimbare de situatie in prima zi de gradinita. Adica toata vara n-au avut timp sa ne anunte si au lasat-o pe 15 septembrie. Dar, traim in Romania si nu mai e nevoie sa spun altceva. Nu as fi putut sa renunt oricum la educatoarea Mariei, care este o femeie extraordinara. Maria o iubeste mult si n-as fi putut sa o despart de aceasta femeie minunata si de prietenele ei de la gradi.

De cand a inceput gradinita si pana acum am tinut-o numai in tuse, muci, pauza o saptamana dupa care iar febra, muci, tuse cu pauza de rigoare. Acum va lua vacanta si de abia ne descotorosim de inca o tura de muci verzi si tuse (cand seaca cand productiva). Singura satisfactie (daca pot sa spun asa) in tot episodul asta cu imbolnavirile este faptul ca de fiecare data am reusit sa o fac bine cu ajutorul homeopatelor si de cateva luni de zile aproape ca nu a mai luat nici un medicament alopat. Sa vedem cat ne tine minunea.

Zilele astea trebuie sa pun poze de la serbare. Maria a fost un fulgulet superb.

Categorii: De tot felul

Duminica, Decembrie 19th, 2010 la 10:43 pm si este adaugat la De tot felul. Poti urmari raspunsuri la acest articol prin RSS 2.0 feed. Poti lasa un comentariu, sau trackback de la propriul site.

5 Responses to “Despre noi”

1. 1
    Cristina Says:

Ai una dintre cele mai frumoase fete!!! Sa creasca mare si sanatoasa!

2. 2
    Mirela Says:

Cristina, iti multumesc din suflet!

3. 3
    Cristina Says:

Mirela, ma poti ajuta cu o problema? Baiatul meu a vazut blogul tau si m-a rugat si pe mine sa ii fac, dar nu stiu cum. Ai putea sa imi spui tu?

4. 4
    Mirela Says:

Cristina, te-as ajuta cu cea mai mare placere, dar si mie mi l-a facut altcineva. Chestiunile astea tehnice ma depasesc. Ma gandesc ca daca dai o cautare pe internet sigur gasesti pasii care trebuiesc urmati.