articole | comentarii
12Sep

11 comentarii pana acum

Un loc frumos, pe care il recomand celor carora le place sa manance bine, sa vada locuri frumoase, sa skieze iarna sau sa joace tenis vara. Este foarte aproape de Moeciu, iar drumul este asfaltat si nu pune nici un fel de probleme masinilor personale. Noi de fiecare data cand ajungem acolo trebuie sa intram mai intai in restaurant. Dupa ce ne ghiftuim bine plecam sa ne plimbam prin imprejurimi.

La intrarea in restaurant te intampina o moara de apa.

Cheile Gradistei

Terasa este plina ochi vara, iar privelistea pe care o poti admira de pe terasa este superba.

Foarte aproape este si un loc de joaca pentru copii.

Maria a fost atat de incantata de locul de joaca, ca nici mancare nu i-a mai trebuit.

Cheile Gradistei

Restaurantul arata foarte bine la interior

cat si la exterior.

Aici l-am fotografiat din alt unghi.

Cheile Gradistei

In apropiere este chiar si un lac creat artificial.

Terenuri de tenis.

Si pentru ca fac ce fac, dar trebuie sa ajung si la mancare, o sa incep cu o supa de gaina delicioasa.

Cheile Gradistei

O sa continui cu vitel la ceaun si pastrama de oaie.

Pastrama de oaie a fost acompaniata de cartofi copti si salata de ciuperci murate.

La final au venit papanasii cu smantana si dulceata de cirese amare. Un deliciu pentru cunoscatori.

Cheile Gradistei

Am vrut neaparat sa fac o poza si farfuriilor, care erau impecabile.

Am fost in restaurante mai fitoase despre care nu pot sa spun acelasi lucru. Servirea a fost buna si am plecat de acolo extrem de multumiti. Este a nu stiu cata oara cand ajungem in acest restaurant si pana acum nu ne-a dezamagit niciodata.

Vineri, Septembrie 12th, 2008 la 8:17 pm si este adaugat la Restaurante prin care am trecut. Poti urmari raspunsuri la acest articol prin RSS 2.0 feed. Poti lasa un comentariu, sau trackback de la propriul site.

11 Responses to “Cheile Gradistei”

1. 1
    Andreea Badran Says:

Da, asa este. Si noua ne place sa mergem acolo. Acum vreo 2 ani chiar am locuit in hotelul din complex si am mancat aproape in fiecare zi toate cele trei mese acolo.

2. 2
    Mirela Says:

Andreea, eu nu am incercat si varianta cu cazarea, insa cred ca ai fost multumita.

3. 3
    roxana Says:

interesant este faptul ca saptamana viitoare ne vom petrece 5 zile acolo! sper sa ne simtim bine!!! ca peisajul e superb!

4. 4
    Mirela Says:

Roxana, pot sa te invidiez si eu un pic? Chiar, ce preturi au la cazare pe acolo?

5. 5
    abby Says:

DOAR CE AM VENIT DIN CHEI.IMAGINI CE-TI TAIE RASUFLAREA,SUUUUPERB

6. 6
    Mirela Says:

Abby, doar ce m-am intors si eu de acolo. Ma bucur mult ca nimic nu s-a schimbat.

7. 7
    Ana Says:

Intr-adevar peisajul este superb, dar preturile sunt mult mai ridicate decat preturile pensiunilor care, in opinia mea, ofera mult mai mult decat complexul. Camerele sunt neingrijite(egrasie in baie, indolenta din partea personalului: am asteptat 2 zile ca sa ne fie schimbat un bec ca in final sa se constate ca instalatia electrica era defecta si asa a ramas pana am plecat) mancarea de la restaurantul complexului este scumpa si nu este buna. Izolarea fonica a camerelor este ingrozitoare: nu mi se pare normal sa aud dusul din camerele alaturate. Pentru cei care doresc o vacanta in Moeciu: cautati locuri de cazare la pensiuni!:)

8. 8
    Mirela Says:

Ana, eu chiar ma intrebam cum e cazarea acolo, pentru ca noi n-am stat niciodata. Doar am trecut pe acolo.

9. 9
    ion Says:

Este foarte scump pt ceea ce ofera. 185 lei/noapte nu ai decat cazarea. Accessul la piscina costa 30 de lei pt clienti. In camera nu se face curatenie decat iti schimba prosoapele si aranjeaza patul. Nu se da cu aspiratorul (nici intre cazari daca nu este vizibila mizeria), nu se spala toaleta. Preturile la restaurant sint exagerate (omleta 9,50 lei, snitel de pui 16,50 lei, cartofi prajiti 5 lei, ciorba de fasole 8,50 lei). Iar, paraul din incinta restaurantului devine extrem de enervant dupa 5 minute. Iulie 2010

10. 10
    costolide constantin Says:

Peisajul intradevar superb, o adevarata oaza de relaxare …dar nu inteleg de ce nu depasim niste tipare din care nu mai iesim
    -preturi enorme pentru ce se ofera(ap.235ron hotel fata de 160ron in cadrul aceluiasi complex vila ovidiu)
    -mancarea este buna dar scumpa dar daca iti iei cazare obligatoriu !!! cand ajungi la receptie sa iti faci cazarea trebuie sa iti faci rezervare si la masa(pt. dimineata nu dar pt.pranz si cina musai)altminteri risti pe banii tai dupa sute de km.pe care iai strabatut sa fii plimbat intre complex CHEILE GRADISTEI si FUNDATA sa iti faci masina praf si in momentul cand ajungi acolo ,dupa o asteptare de o jumatate de ora sa binevoiasca si un chelner sa vina si sa aiba tupeul sa iti spuna ca nu poti manca in contul camerei pe care noi lam achitat cu 3 saptamani avans( sa spun ca pt.5nopti numai mancare ,am avut in cont 2000ron)
    – ca o sugestie pt.manageri ar trebui o spalatorie auto gratuita pt.cei care urca si coboara de la FUNDATA(investiti in drum,pacat de peisaje)si pt.cei cu cazare in complex GRADISTEA restaurantul sa fie organizat in asa fel incat si cei cu cazare sa poata manca fara acele rezervari
    -amenajati locuri in interiorul restaurantului si pt.nefumatori(terasa nu este o rezolvare)deoarece majoritatea o constituie fam.cu copii.
    Inchei inca o data cu un regret, asteptam sa vina nu stiu cine sa ne stringa gunoaiele pt.ca suntem extrem de indolenti(m-am plimbat 3ore cu doua bidoane de apa goale pana cand am gasit un cos de gunoi,sa amintesc ca am vrut sa le arunc nu pe strada ci in cosul din fata unei pensiuni si nu mi s-a permis pe motiv ca nu este containerul primariei)

11. 11
    Mirela Says:

Constantin, noi anul acesta nici nu ne-am mai dus pana acolo (desi eram la doar 7 km distanta) tocmai din cauza preturilor mari.